If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Максималната скорост на тази кола е над 230 при посочените предавателни числа и мощност, а пък вие си говорете. Опитайте се да карате велосипед на 1-ва/планинска/ по надолнище, е те това е кутията на 166 2,0. Човека е направил нещо добро, даже най-доброто за тази кола /Доко ви каза по-дългата пета, какъв майтап е/ защо си кривите душата и не му го признаете. И което е по-важно от максималната скорост - тая кола се кара спокойно с 200 навсякъде, докато нашите мотори ни надуват главите със 160. Защо глупавия италиански инженер не го бил направил - ами защото е глупав затова, както има още 10 такива простотии по нашите коли, за които се сещам
Освен за скоростната кутия на ТС - че няма 6-та или по-разтоварваща 5-та, както и за навигацията друга Простотия не се сещам...
колега, абе да те питам. аз имам 156 2.0 т.с. 150 к.с. мое ли на този двигател да се сложи 6 степенна като на твоята? от доста време и аз се мъча да разбера.???
пиши ако знаеш нещо по темата
Благодаря
Колега кажи каквото ще казваш, да не отговаряме на безсмислени въпроси.
Моя пост е риторичен въпрос.
Не питам за нищо.
Просто изказах мнение.
Както казах, има доста случаи, при които в даден режим на двигателя е по-натоварен в по-ниските обороти от колкото в по-високи обороти.
Също така съм 99.9% сигурен, че колегата с новата скоростна кутия не може да вдигне максималната скорост на колата, както е правил преди това със старата си скоростна кутия.
Ако се разровите малко из диаграмите на максималната мощност отнесена към оборотите и прибавите към нея максималната скорост на автомобила, ще разберете защо така се получава.
Само ще ви кажа, че и двамата грешите. Както писах и по-рано динамиката на колата значително се подобри, а разхода на гориво падна с около литър. А за да поддържаш скороста при висока предавка има значение при какви обороти двигателя постига максимален въртящ момент (при 166 2,0 ТС оборотите са 2800 ако не се лъжа).
Колега мислиш ли че ти си единственния на тоя свят правил тая операция и си открил топлата вода ли?
И си много прозрачен с това последното в скобичките - от него съдя че познания в/у собствената ти кола НЯМАШ
Моя пост е риторичен въпрос.
Не питам за нищо.
Просто изказах мнение.
Както казах, има доста случаи, при които в даден режим на двигателя е по-натоварен в по-ниските обороти от колкото в по-високи обороти.
Също така съм 99.9% сигурен, че колегата с новата скоростна кутия не може да вдигне максималната скорост на колата, както е правил преди това със старата си скоростна кутия.
Ако се разровите малко из диаграмите на максималната мощност отнесена към оборотите и прибавите към нея максималната скорост на автомобила, ще разберете защо така се получава.
Ок при всички случаи нормални обороти на бензинов мотор и оптимални за маслото се смятат между 1800 и 4200, много може да се спори за ползата от големите обороти, според мен има предимно вреда. Както и да е тука не спорим теоретично за нещо, всеки ден си караме въпросните бангии и имаме някакви наблюдения. VW Венто 1,6 100к.с. върви наравно с мен на магистрала със 190+ км/ч. Това нормално ли е? Разбира се неговия педал е до ламарината, моя до половината, но и двамата караме около 6000об щото кутиите са горе долу същите. Как да карам по-бързо освен да и изкарам буталата? Отделно въпросното Венто и на пълна газ дори гори много по-малко при 6000 отколкото моята ламя.
Кутията е уникално тъпа, по стечение на обстоятелствата обаче се оказва перфектна, откакто затегнаха положението по пътищата Иначе тая седмица бях си намислил съвсем сериозно да сменям зъбите на 5-тата, просто вече скоро няма да има къде да се кара с тия скорости.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Щом на 2500 е със 100 значи на 3000 об ще е със 120
пфффффф хаха не че съм много компетентен по този въпрос само че искам да споделя с вас че с Типото на 5та при 3000об/мин съм с 115км/ч а се сещате че е 90год и е 1.6 90 коня
пфффффф хаха не че съм много компетентен по този въпрос само че искам да споделя с вас че с Типото на 5та при 3000об/мин съм с 115км/ч а се сещате че е 90год и е 1.6 90 коня
Да то и бившото ми Браво миналата година на магистралата не е имала падане под 170 до 200 макс(повече не можеше), Говорим за 1.6 103 коня, а сега с QV-то на 2 пъти вдигах 180 и ме достраша за двигателя, въпреки че съм си сложил уред за сместа, и май, май ше слагам дълга пета...
145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top Lancia Dedra 200016
пфффффф хаха не че съм много компетентен по този въпрос само че искам да споделя с вас че с Типото на 5та при 3000об/мин съм с 115км/ч а се сещате че е 90год и е 1.6 90 коня
Това няма никво значение... И самарата на 5-та при 3000 е доста над 100км... Въпрос на изчисление... Вече започвам да се замислямче скоростната кутия на 166 е мн добре сметната...
здравей колега (sergo11), и аз като теб исках и искам да сложа 6-та,ама одарих на камък!!!!пу, да еба! ако може по подробна информация и ако имаш снимки да ми пратиш, или да ми оставиш координати за свръзка та да може да одариш едно рамо. аз пробвах с 6-та от 2.5 V-образен бензин, но ни6то не стана.кажи по въпроса с кутиите от гтд 2.4 кво точно имаш в предвид.
Comment